به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه در مراسم آغاز به کار این همایش، کرمانشاه را سرزمین فرصت ها دانست و گفت: این استان در بخش های مختلف از ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی برای سرمایه گذاری برخوردار است.
کیوان کاشفی، بسترهای سرمایه گذاری در این استان را در شرایط فعلی مهیا دانست و افزود: کرمانشاه استانی چهار فصل با میانگین بارندگی 2 برابر کشور است.
وی کشاورزی را یکی از بخش های مهم در کرمانشاه دانست و از این استان به عنوان یکی از قطب های کشور در این بخش یاد کرد و اظهار داشت: تولید بیش از چهار میلیون تن محصولات کشاورزی در این استان نشان از توانمندی کرمانشاه دارد.
او به وجود چهار هزار آثار تاریخی در این استان به عنوان دیگر ظرفیت نام برد و افزود: کرمانشاه در حوزه گردشگری از ظرفیت های فراوانی برخوردار است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه در ادامه به مرزی بودن استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: وجود 2 مرز رسمی در استان، زمینه را برای صادرات کالاهای تولیدی از طریق این استان فراهم است که فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران می باشد.
کاشفی در بخش پایانی سخنان خود به فرهنگ غنی مردم استان و مهمان نوازی آنان به عنوان دیگر ظرفیت خوب این استان نام برد و افزود: مردم و مسئولان استان کرمانشاه آماده استقبال از سرمایه گذاران هستند.
قرار است در این همایش رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استاندار کرمانشاه سخنرانی کنند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 32 شهر و 2 هزار و 932 روستا است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.