به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علیرضا مرزبانی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق در زمینه گوشی تلفن همراه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد این باند قاچاق قصد دارند محموله ای که به صورت غیرمجاز از طریق مرز وارد کرده را به استان های مرکزی کشور انتقال دهند.
سرهنگ مرزبانی خاطرنشان کرد: گروهی از ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیق فراوان موفق به شناسایی محل دپوی گوشی های قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی مکان مورد نظر را تحت بازرسی قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی از این محل، ماموران پلیس آگاهی 60 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در مارک های مختلف که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و 200 میلیون ریال می رسید، کشف کردند.
وی همچنین از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سرهنگ مرزبانی در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را جزو برنامه های اصلی پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در این راستا و برای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب کارهای خوبی صورت گرفته است به گونه ای که با رشد قابل ملاحظه کشفیات روبرو بوده ایم.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.