پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار «منوچهر امان اللهی» اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس پاوه از فعالیت عده ای قاچاقچی و اینکه قصد دارند محموله ای را از طریق مرز وارد شهرستان کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر حرکتی قاچاقچیان که در کوه های صعب العبور بود شناسایی و ماموران پلیس آگاهی در زمان مناسب نسبت به توقیف اموال قاچاق که سوار بر احشام بود، اقدام کردند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی از بار قاچاقچیان، یک هزار و 950 دست انواع پوشاک زنانه و مردانه و 180 متر پتوی مسافرتی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به حدود یک میلیارد ریال می رسد.
وی همچنین با اشاره به فرار قاچاقچیان با توجه به آشنایی که با محیط داشتند، تاکید کرد: پلیس با جدیت برای دستگیری قاچاقچیان تلاش می کند.
سردار امان اللهی در پایان گفت: ماموران انتظامی استان کرمانشاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد با پدیده قاچاق تاکنون اقدام های خوبی انجام داده و میزان کشفیات امسال رشد خوبی داشته است.

** کشف 23 راس دام سرقتی در کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف 23 راس دام سرقتی در حوالی سراب نیلوفر و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: در راستای پیشگیری از سرقت بخصوص سرقت احشام، ماموران پاسگاه سراب نیلوفر در محور روانسر به گراوند اقدام به استقرار ایستگاه بازرسی کردند.
وی ادامه داد: در فاصله دورتر از محل استقرار ماموران تعداد 23 راس دام مشاهده شد که بنظر می رسید افرادی قصد جابجایی احشام را داشته اند اما با مشاهده ماموران آنها را رها کرده اند.
سرهنگ براری تصریح کرد: ماموران پلیس نیز احشام رها شده را با 2 دستگاه وانت نیسان به پاسگاه انتقال و موضوع را به سایر یگانهای انتظامی همجوار اطلاع دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با اطلاع رسانی به سایر یگان های همجوار مشخص شد که احشام رها شده متعلق به یکی از از شهروندان ساکن شهرستان روانسر است که چند روز پیش در منزلش به سرقت رفته بودند.
وی با بیان اینکه ارزش دام های سرقتی کشف شده به حدود 800 میلیون ریال می رسد، افزود: با هماهنگی مقام قضایی دام های کشف شده تحویل فرد مالباخته شد.
سرهنگ براری در پایان گفت: پلیس تمام تلاش خود را به کار می بندد تا بتواند از وقوع سرقت پیشگیری و در عین حال سرقت های صورت گرفته را نیز در سریعترین زمان ممکن کشف کند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.