به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر رحیمی روز یکشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: مسابقه فینال جام حذفی باشگاه های کشور با حمایت استاندار و رایزنی های فراوانی که انجام شد به کرمانشاه رسید تا فوتبال دوستان کرمانشاهی بتوانند از نزدیک شاهد یک رقابت مهم باشند.
وی افزود: این مسابقه بعد از پایان رقابت های لیگ برتر احتمالا در اوایل خرداد و در ورزشگاه 15 خرداد (لب آب) کرمانشاه برگزار می شود.
رحیمی با اشاره به در دست تعمیر بودن استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه، گفت: این ورزشگاه به طور قطع تا زمان برگزاری مسابقه کاملا آماده شده و هیچ مشکلی برای میزبانی فینال جام حذفی نخواهیم داشت.

** کرمانشاه آماده میزبانی رویدادهای مهم ملی و بین المللی است
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه از آمادگی استان برای میزبانی مسابقات مهم ملی و بین المللی خبر داد و گفت: در این چند سال به خوبی ثابت کرده ایم که توان کافی برای برگزاری رویدادهای مهم را داریم.
وی گفت: میزبانی جام جهانی کشتی در کرمانشاه، برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی در بیستون، برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان کشور در قصرشیرین و ... بیانگر این موضوع است.
رحیمی گفت: در بهمن ماه نیز مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی را برگزار و اسفند ماه نیز میزبان حدود 53 رئیس فدراسیون ورزشی خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری چنین رویدادهای مهمی در کرمانشاه علاوه بر اینکه نام استان را در جهان مطرح می کند باعث رونق اقتصادی مناطق مختلف نیز می شود.
وی همچنین با قدردانی از همراهی استاندار و مجمع نمایندگان استان با برنامه های ورزشی کرمانشاه گفت: بسیار خوشحالم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استانی هستم که استاندار آن آقای بازوند است.
رحیمی افزود: آقای بازوند همواره یک گام از مسئولان ورزش استان جلوتر بوده اند و هرجایی که لازم بوده است حمایت های لازم را بعمل آورده است که نمونه اخیر آن حضور در فدراسیون کشتی و امضای تفاهم نامه با مسئولان برای برگزاری مسابقات جام تختی بود.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص درخواست میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا - اقیانوسیه گفت: صحبت هایی را در این خصوص شنیده ام اما به صورت رسمی هنوز درخواستی به این اداره کل برای پیگری بحث میزبانی ارائه نشده است.
وی تصریح کرد: با این حال با توجه به پتانسیل هایی که در استان داریم از این قضیه حمایت و آمادگی خود را برای برگزاری این رویداد مهم اعلام می کنم.

** توضیح در خصوص ابطلال آراء مجمع انتخاباتی هیات اتومبیل رانی
رحیمی در ادامه و در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایرنا در خصوص ابطال آراء مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیل رانی کرمانشاه گفت: ثبت نام و کارهای ابتدایی قبل از حضور من انجام شده بود.
وی افزود: فردی که کاندید ریاست هیات اتومبیل رانی شده بود با ارائه مستنداتی به فدراسیون به نتیجه اعتراض داشت که فدراسیون نیز پس از بررسی این ایرادها را وارد دانست.
رحیمی اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان هیچ دخل و تصرفی در نتیجه مجامع انتخاباتی ندارد چرا که انتخاب شدن یا نشدن هیچ شخصی برایش مهم نیست، انچه که مهم است برگزاری انتخاباتی سالم طبق نظر اعضای مجمع است.
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در توضیحات تکمیلی افزود: ایراد وارد شده به مجمع این بود که یکی از اعضای کمیته داوران قبل از برگزاری مجمع انصراف داده بود اما در حالی که هنوز نتیجه استعفایش اعلام نشده بود در انتخابات شرکت و رای خود را به صندوق انداخت.
رضا عزیزی تصریح کرد: ایراد دوم در خصوص رئیس یکی از هیات های شهرستانی بود که به جای حکم ریاست حکم سرپرستی برایش صادر شده بود که فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی این ایرادها را وارد دانسته و حکم به ابطال نتیجه انتخابات داد.
وی تاکید کرد: سال هاست مجامع انتخاباتی متعددی در استان کرمانشاه برگزار و مشکلی در نتیجه آن ها ایجاد نشده است.
عزیزی با تاکید براینکه وقوع این اشتباهات سهوی نیز نباید رخ دهد، ابراز امیدواری کرد دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

** قول وزیر ورزش و جوانان برای تکمیل سالن ورزشی دهکده المپیک
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه با اشاره به دیدار خود با وزیر ورزش و جوانان گفت: آقای سلطانی در این دیدار برای تکمیل سالن 6 هزارنفری دهکده المپیک تا دهه فجر انقلاب اسلامی قول مساعد داد.
وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل این سالن 150 میلیارد ریال اختصاص داده شده است و امیدوارم در ایام الله دهه فجر شاهد بهره برداری از این پروژه مهم باشیم.

** منع استفاده از بازنشستگان شامل روسای هیات های ورزشی نمی شود
عزیزی معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین در خصوص قانون منع به کاری گیری بازنشستگان گفت: این قانون شامل روسای هیات های ورزشی نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: روسای هیات های ورزشی استان که به سن بازنشستگی رسیده اند در صورت نظر مثبت رئیس فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان می توانند همچنان در مسند کار باقی بمانند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.