به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب توسط رژیم پهلوی، افزود: ملت ایران اسلامی که با فرهنگ حجاب و عفاف عجین هستند این مساله را نپذیرفتند ، حجاب و عقاید خود را در جامعه حفظ کردند.
وی اظهار کرد: رضاخان برای رسیدن حکومت، خود را به علمای دین نزدیک و چهره به ظاهر دینی خود از خود معرفی کرد زیرا می دانست که حرف اول قدرت در ایران را دین می زند و با فتوای مرجع تقلید ، مردم جان خود را فدا می کنند از این رو به دنبال تضعیف دین و جایگاه علما و بزرگان بود.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: کشف حجاب یک طرح شیطانی بود زیرا مادر به عنوان سکاندار اعتقادی در بین خانواده است و اگر اعتقاد مادر تضعیف شود ،خانواده و جامعه تضعیف می شود.
ملکی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی تاریخ عزت، حجاب و عفاف زن را بار دیگر نشان دادند و با تمام قدرت در مقابل رژیم طاغوت ایستادند.
وی ادامه داد: امروز دشمنان دین خدا با تبلیغات سوء خود سعی در تخریب باور و اعتقاد دینی ملت ما دارند که نیاز است هوشیار باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت میرزا تقی خان امیر کبیر گفت: مدرسه تاریخی دارالفنون از اقدام های در خور ستایش یکی از وزرای کاردان تاریخ کشورمان است.
وی ادامه داد: این مرد بزرگ گفت که باید ایران را ایرانی اداره کند و دست اجانب از این کشور کوتاه شود و شعار نه شرقی نه غربی را در جامعه سر داد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.