به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علیرضا دلیری» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای این باند چهار نفره به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان کرده و در اختیار جوانان قرار می دادند.
وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دستگیری این باند را در دستور کار قرار داد و با انجام کارهای اطلاعاتی اعضای باند و مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری اعضای باند اقدام کردند.
سرهنگ دلیری خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بالغ بر 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و 2 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه یادآوری کرد: کشف 750 کیلوگرم مواد پیش ساز برای تولید هروئین دیگر اقدام پلیس در این عملیات بود.
وی در پایان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس، گفت: شهروندان می توانند اخبار خود در خصوص قاچاق مواد مخدر و عاملین توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه 128 به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

** 600 میلیون ریال کالای قاچاق در حمیل کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب نیز از کشف تعدادی لوازم خانگی و کودهای شیمیایی قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال در شهر حمیل خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سلیم سلیمی» اظهار داشت: ماموران پاسگاه های انتظامی حمیل و حومه جنوبی شهرستان اسلام آبادغرب، حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه وانت نیسان که حامل لوازم خانگی بودند، مشکوک و آن ها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودروها، تعدادی لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در مارک های مختلف کشف شد.
سرهنگ سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین در بازرسی از این خودروها ماموران موفق شدند 100 کیسه کود شیمیایی قاچاق کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب همچنین ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان را 600 میلیون ریال عنوان کرد.
وی در پایان با اشاره به دستگیری سه متهم در این رابطه از معرفی آن ها به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.