مسعود همتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع یک هزار و 600 پرونده واحدهای صنفی متخلف در شهرستان های قصرشیرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب از سوی تعزیزات حکومتی غرب کرمانشاه رسیدگی شده که از این تعداد پرونده های رسیدگی شده ، تخلف یک هزار و 500 واحد صنفی محرز شده است.
وی ادامه داد: گرانفروشی ، صادر نکردن صورتحساب فروش ، مخفی کردن و امتناع از عرضه کالا از عوامل تخلف این واحدهای صنفی است.
رییس اداره تعزیرات حکومتی قصرشیرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب بیان کرد: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی و یا تلفن گویای ١٢٤ سازمان صنعت، معدن و تجارت ، تخلفات واحدهای صنفی را برای رسیدگی اعلام کنند تا شعبه تعزیرات به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی این شهرستان ها نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان ، اقدام های لازم را انجام دهند.
همتی ادامه داد: تعزیرات حکومتی یک مرجع نظارتی و رسیدگی است و در چارچوب قانون با واحدهای صنفی متخلف بدون هیچ گونه چشم پوشی برخورد می کند.
وی گفت: همسو با اجرای طرح گشت مشترک این نهاد با کارشناسان صنعت و معدن و تجارت، 10 واحد تولیدی تیرچه و بلوک در این شهرستان ها به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم نیز پلمب و تعطیل شده است.
شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 210 هزار تن جمعیت دارند.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.