به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه قصرشیرین در آیین بزرگداشت 9 دی در مسجد جامع قصرشیرین گفت: 9 دی روز عزت و پیروزی دین خدا و ملت الهی ایران اسلامی و شکست کفر و نفاق بود.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: فتنه 88 با هدف براندازی دین خدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی با سردمداری نظام کفر، آمریکا و اسراییل و عروسک های خیمه شب بازی آن ها در داخل کشور، به راه افتاد که با هوشیاری ، بصیرت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران این فتنه خنثی شد.
وی اظهار داشت: حماسه مردم در تبعیت از ولایت فقیه در 9 دی بیانگر اقتدار نظام اسلامی در برابر توطئه دشمنان و پاسخی قاطع به همه فتنه گران بود.
امام جمعه قصرشیرین اضافه کرد: امروز کانون اسلام حقیقی جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولی امر مسلمانان جهان است و تنها کشوری که در مقابل آمریکا ، اسراییل و ایادی کفر و نفاق ایستاده نظام الهی ما است.
وی ادامه داد: ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی در حماسه باشکوه 9 دی سال 88 کمر دنیای استکبار را شکستند و پیوند قلبی خود به مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.

** حماسه نهم دی با هوشیاری ملت و درایت رهبری شکل گرفت
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کرمانشاه نیز در مراسم گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع گیلانغرب گفت: حماسه نهم دی با هوشیاری ملت و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفت و آن چه که باعث شد تا فتنه گران به هدف نرسند 2 عامل رهبری شجاع و آگاه و بصیرت مردم بود.
حجت الاسلام والمسلمین مفید افزود: مردم ثابت کردند که با بصیرت ، هوشیاری ، دشمن شناسی و ولایتمداری و روحیه انقلابی گری همواره در وسط میدان هستند.
وی اظهار داشت: آن چه که امروز در حوزه فشارهای اقتصادی بر مردم می بینیم فشار دشمن بر مردم بصیری است که نگذاشتند فتنه 88 به نتیجه برسد و دوم برخی تصمیمات غلط توسط بعضی از دوستان برای برون رفت مشکلات اقتصادی، از این رو نیاز است با توجه به فتنه جدید اقتصادی دشمن، هوشیار باشیم و راه آن هم اعتماد به مردم است.
وی با اشاره به انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فارغ از دسته بندی و گروه گرایی و جناح و باند بازی و قومیت گرایی افرادی را به مجلس بفرستند که در طراز نمایندگی ملت بزرگ و سرافراز و ولایتمدار و حماسه آفرین باشند.

** مردم بزرگترین پشتوانه کشور هستند
امام جمعه سرپل ذهاب نیز گفت: مردم بزرگترین سرمایه و پشتوانه کشور هستند و کشور ما با این پشتوانه ، دارای دانشجویانی آگاه ، حوزه علمیه ای زنده و جوانانی وابسته به آرمان های انقلاب اسلامی است که همه اصناف و مردم آن پشت سر رهبری حرکت می کنند.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در مراسم بزرگداشت 9 دی افزود: در فتنه سال 88 انقلاب سوم ، مردم ایران در یک نمونه تمام عیار از احساس وظیفه دینی، عمل صالح ، بصیرت انقلاب، رفراندوم ملی، بیعت با رهبری و آرمان های امام به صحنه آمدند و از انقلاب دفاع کردند.
وی گفت: مردم زیر بار ظلم و برنامه ها و اهداف دشمن نخواهند رفت و در حماسه تاریخی 9 دی با امام راحل (ره)، شهدا، آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند و در خیابان ها حضور پیدا کردند و نگذاشتند دشمن به اهداف شوم خود نیز برسد.
امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: امروز دشمن به دنبال این است که بین مردم و نظام و حاکمیت فاصله بیندازد و اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته است از این رو مردم باید هوشیار و آگاه باشند همان طور که جامعه حزب الله بیدار است.
قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 210 هزار تن جمعیت دارند.
3012/7399/7398/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.