حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت حماسه نهم دی افزود: حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگی زرین در افتخارات هر مرد و زن ایرانی به حساب می آید.
وی اظهار داشت: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت دوباره مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: حضور قشرهای مختلف مردم مومن و انقلابی سرپل ذهاب در حماسه نهم دی و تبعیت آن ها از ولایت در واقع باعث حفظ اصل اسلام و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی شد.

** با درس گرفتن از حماسه نهم دی راه نفوذ دشمن را ببندیم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب نیز گفت: باید با درس گرفتن از حماسه نهم دی، راه های نفوذ دشمنان در مسائل مختلف را مسدود کنیم تا به انقلاب و کشورمان خدشه ای وارد نشود.
سرهنگ نجفعلی کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت حماسه 9 دی ماه سال 88 افزود: ملت بزرگ ایران پس از گذشت سال ها از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بار دیگر در این روز حمایت خود را از دستاوردهای نظام اسلام اعلام و ولایت پذیری واقعی را برای جهانیان به نمایش گذاشت.
وی اظهار داشت: همان گونه که جنگ تحمیلی باعث متحمل شدن خسارت های بسیاری برای کشورمان شد اما این دوران طلایی و درخشان به ‌غیر از پیروزی‌های نظامی ، نتایج معنوی و مستمری در طول انقلاب اسلامی داشته که امروزه به آثار و برکات آن پی می‌بریم، از این رو نهم دی ماه نیز روزی ماندگار است که دستاوردهای بزرگی را برای کشورمان به همراه داشت و کشور را در برابر هرگونه آسیبی حفظ کرد.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
3012/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.