صحبت پور افشار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار به منظور بازسازی و مرمت ساختمان و تاسیسات شهرداری، بهسازی و آسفالت معابر قصرجدید، احداث و توسعه فضای سبز، لکه گیری و روکش آسفالت نقاط مختلف شهر، تجهیز و تکمیل پارک های محلات قصر جدید، چهارقاپی، نصرآباد، ده سلیم و نصرآباد هزینه شده است.
وی اظهار داشت: با تلاش های بی وقفه سعی بر این است تا فرصت باقی مانده به ایام نوروز عمده پروژه های طرح های در دست اقدام مدیریت شهری برای بهسازی فضای شهری به اتمام برسد و سیمای شهر برای میزبانی میهمانان و مسافران نوروزی مهیا شود.
شهردار قصرشیرین گفت: هم اکنون با همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر با مدیریت شهری فعالیت های عمرانی این شهرداری با شتاب بیشتری در نقاط مختلف شهر در دست انجام است.
پورافشار، از دیگر طرح های در دست اقدام شهرداری را انجام روکش آسفالت خیابان انتهای امیدوار، زیرسازی و آماده سازی انتهای محله نصرآباد جهت آسفالت ، احداث سایه بان در پارک شاهد، موزاییک فرش و جدول گذاری خیابان مدرس و نصب مبلمان در بوستان های محله های قصرجدید فاز 2، نصرآباد و ده سلیم عنوان کرد.
وی افزود: شهرداری همچنین در راستای زیبا سازی سیمای شهری نسبت به کاشت گل و فضای سبز پارک بسیج، میدان مهدیه و میدان امام حسن مجتبی ( ع) و بلوار شهرداری و همچنین اصلاح درختان و سرزنی درختچه های بلوار راه کربلا اقدام کرده است.
قصرشیرین در 170 کیلومتری غرب کرمانشاه، یکی از مناطق خوش آب و هوای این استان بخصوص در ایام بهار است که به دلیل طبیعت بکر و سر سبزش همه ساله پذیرای شمار زیادی گردشگر و مسافر نوروزی از سراسر نقاط ایران اسلامی است.
قصرشیرین بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.