به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار«منوچهر امان اللهی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد خودروهای پراید در کرمانشاه در حالی که قطعات و وسایل داخل آنها ربوده شده بود، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از تشکیل تیمی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و انجام کارهای اطلاعاتی گسترده، سارقان که شامل 2 مرد و یک زن بودند، شناسایی شدند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، اعضای این باند اقدام به سرقت خودروهایی می کردند که عموما فاقد تجهیزات ایمنی لازم بودند.
رئیس پلیس کرمانشاه گفت: سارقان در مرحله بعدی اقدام به سرقت قطعات و وسایل با ارزش داخل خودروها کرده و سپس آنها را در محلی دیگر رها می کردند.
وی با بیان اینکه سارقان آدرس مشخصی نداشتند، افزود: با این حال ماموران پلیس آگاهی توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای سارقان در 2 منزل جداگانه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آنها در عملیات هایی جداگانه اقدام کنند.
سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، مقداری مواد مخدر و همچنین تعدادی از وسایل مسروقه را نیز کشف کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی ها لب به اعتراف گشوده و به 34 فقره سرقت خودروهای پراید و همچنین یک فقره سرقت وسایل داخل خودرو که موفق به ربودن آن نشده بودند، اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه در این راستا 2 نفر از مالخران نیز دستگیر و مقدار زیادی از اموال مسروقه کشف شده است از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.