رامین صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس هماهنگی با هواشناسی، در روزهایی که برحسب اعلام این سازمان احتمال بارندگی و وقوع آبگرفتگی معابر وجود دارد، نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش کامل و آماده انجام ماموریت های رفع آبگرفتگی معابر هستند.
او بیان کرد: شهرداری ، اقدام های عمرانی، لایروبی انهار، کانال‌ها و مسیل‌ها و آمادگی های لازم و پیش‌ بینی تجهیزات مورد نیاز و نیروهای انسانی برای مقابله با بارندگی و آبگرفتگی سطح شهر را انجام داده است.
صادقی اضافه کرد: برای مقابله با آبگرفتگی معابر و خیابان های سطح شهر پیش ‌بینی‌های لازم در خصوص تجهیزات مورد نیاز زمان بارندگی برای انجام عملیات لایروبی طبق زمان‌ بندی مشخص در حال انجام است و تا پایان فصل بارندگی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی در خصوص مقابله با آبگرفتگی ناشی از بارندگی ها، قبل، بعد و در حین بارش ها انجام می‌شود، گفت: برنامه‌ها و اقدام های شهرداری شامل تجهیز گروههای فوریتی، استقرار نیروهای انسانی در محل‌های حساس و آبگیر و رفع مشکلات احتمالی زمان بارش برای شهروندان است.
به گفته صادقی، 2 دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، چهار دستگاه کمپرسی و همچنین چند تیم از واحدهای خدمات شهری، تاسیسات، فضای سبز، با خودروهای سبک و دپو 250 تن شن و نمک و همچنین آماده باش پرسنل با تجربه واحد آتش نشانی آماده خدمت رسانی به همشهریان در زمان نزولات آسمانی خواهیم بود.
شهردار کنگاور با بیان اینکه رفع کامل مشکل آبگرفتگی معابر امری بسیار پرهزینه و زمانبر است ، گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت مواردی چون پرهیز از رهاسازی زباله در معابر، جوی ها و کانال های سطح شهر، مانع از انباشت و انسداد کانال های دفع آب‌های سطحی و مسیل ها شوند، چرا که این موضوع نه تنها زحمت نیروهای خدماتی شهرداری را چندین برابر می کند، بلکه مشکلات بسیاری را نیز برای آنها فراهم می‌کند که آب‌ گرفتگی معابر در زمان بارندگی‌های شدید از آن جمله است.
صادقی همچنین از برگزاری مانور با تمام امکانات و پرسنل در سطح شهر کنگاور در آینده ای نزدیک خبر داد.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.