کیوان کاشفی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، هدف از برگزاری این همایش را تمرکز بر جذب سرمایه گذاران داخلی برشمرد و گفت: در این همایش 500 شرکت و هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری در حوزه های مختلف؛ عمرانی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، گردشگری و خدمات شرکت خواهند کرد.
وی در ادامه افزود: حضور مقامات بلند پایه کشوری مانند رییس مجلس شورای اسلامی، رییس بانک مرکزی و وزیر نفت در این همایش قطعی شده است.
او همچنین گفت: بسته های کاملی از معرفی توانمندی ها ، فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در استان از قبل برای شرکت کنندگان ارسال شده تا سرمایه گذاران فرصت مطالعه و بررسی موضوعاتی که بخواهند روی آن سرمایه گذاری کنند، داشته باشند.
کاشفی همچنین از تهیه تفاهم نامه های از پیش آماده شده در باره موارد قابل سرمایه گذاری خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم نامه ها با هماهنگی دستگاه های مطبوع آماده شده که اگر سرمایه گذاری تمایل داشت روی پروژه ای سرمایه گذاری کند در همان همایش تفاهم نامه اش امضاء کنند و فرصت را از دست ندهیم.
رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در ادامه ابراز امیدواری کرد که در همایش معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری در کرمانشاه تفاهم نامه و توافقات موفقی در راستای سرمایه گذاری حاصل شود و بر این ضعف قدیمی استان برای جذب سرمایه گذار فایق آییم.
کاشفی همچنین در پایان گفت: اگر از برگزاری این همایش موفق شویم سرمایه گذاران داخلی جذب استان کنیم سال آینده برای جذب سرمایه گذران خارجی اقدام خواهیم کرد.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.