به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت ، آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در دیدار جمعی از نخبگان اهل سنت استان کرمانشاه با وی افزود: همه ما باید به سفارش امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم و هر چند مدت یکبار شخصیت ها و روحانیون اهل سنت و تشیع با هم دیدار و گفت و گو کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: این دیدارها و نشست ها سبب می شود نقطه نظرات و مشکلات یکدیگر را بشنویم و با همفکری بتوانیم مشکلات را حل و نقاط ضعف را برطرف کنیم.
وی با تاکید بر صحبت و همراهی روحانیت با مردم و فعالیت فرهنگی مبتنی بر شریعت اسلام و قرآن در جامعه افزود: متاسفانه گاهی در جامعه شاهد بی عدالتی هایی هستیم و نمی توان آن را انکار کرد، اما باید منشا و سرچشمه این بی عدالتی ها را شناخت و ریشه آن را خشکاند.
آیت الله علما تاکید کرد: حوزه های علوم دینی باید بیشتر کار کنند و آنچه را که از ما خواسته اند و می خواهند در مشترکاتمان حفظ و افزایش دهیم.
وی در پایان گفت: همه مسلمین باید به حرفهای یکدیگر گوش داده و یکدیگر را بپذیریم و در خدمت اسلام و مسلمین باشیم، چون ما یده واحده هستیم و به یاری خدا تمام دشمنان و فتنه های آنها را شکست خواهیم داد.
در پایان این نشست از دختر نوجوان پاوه ای، «کیانا عبدالهی فر» که در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی مالزی مقام نخست را کسب کرده بود، تقدیر شد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.