به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش محمودیان روز سه شنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب، افزود: در مجموع بیش از 30 میلیون تومان برای شبکه گذاری و خط انتقال این پروژه هزینه شده است.
وی همچنین از واگذاری انشعاب گاز به 52 روستا در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد که هم اکنون در مرحله مناقصه گذاری و انتخاب پیمانکار برای آغاز عملیات اجرایی است.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: اکنون 10 هزار مشترک شهری و پنج هزار مشترک روستایی در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
محمودیان اضافه کرد: با تدابیر اتخاذ شده سوخت مورد نیاز نقاط روستایی فاقد گاز تامین شده است.
فرماندار گیلانغرب همچنین از انجام کار ارزیابی 2 هزار و 60 واحد آسیب دیده از زلزله 6.4 ریشتری آذرماه جاری غرب کرمانشاه، در سطح 39 روستای این شهرستان از سوی بنیاد مسکن خبر داد.
محمودیان در ادامه گفت: تمهیدات لازم برای اجرای طرح واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی برای 450 هزار راس دام سبک شهرستان توسط هفت اکیپ بخش دولتی و خصوصی از سوی دامپزشکی اتخاذ شده و این طرح ظرف مدت 45 روز انجام خواهد.
او همچنین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت از سوی مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
حجت الاسلام محمد رضا خاص امیری، امام جمعه گیلانغرب هم در این جلسه با تاکید بر ضرورت اهتمام هرچه بیشتر مدیران برای رفع مشکلات مردم از اجرای طرح میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرستان با حضور مدیران و کارکنان ادارات در روزهای جمعه به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم و حل موانع و مشکلات موجود خبر داد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3012/7399/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.