فرزاد ویسی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه این اطلاعات و آمار براساس پایگاه استنادی جهان اسلام عنوان شده، افزود: این پایگاه از یک پایگاه اطلاعاتی موسوم به «تامسون رویترز»، این افراد را از ایران واجد شرایط یک درصدی دانشمندان برتر شناخته است.
وی با بیان اینکه تامسون رویترز یک پایگاه اطلاعاتی بین المللی است که به طبقه بندی علوم می پردازد، ادامه داد: دکتر مجتبی شمسی پور، دکتر سیاوش مدائنی، دکتر محمدمهدی خدایی و دکتر مسعود رحیمی اسامی این چهار استاد دانشگاه رازی است.

** مهندسی شیمی دانشگاه رازی جز 400 دانشگاه برتر دنیا شد
ویسی ادامه داد: همچنین دانشگاه رازی در حوزه مهندسی شیمی جز 400 دانشگاه برتر جهان معرفی شده است.
معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: این انتخاب براساس شاخص های بسیار بوده که وضعیت چاپ کتاب، تعداد دانشجو، ساختمان، همکاری بین المللی، میزان مقالات، وضعیت استفاده از مقالات و میزان پژوهش از آن جمله است.
دانشگاه رازی براساس رتبه بندی و طبقه بندی ISC رتبه یازدهم تا پانزدهم و براساس رتبه بندی سای ویژن رتبه دهم میان دانشگاه های جامع کشور را به دست آورده است.
دانشگاه رازی که نام آن برگرفته از «محمدبن زکریای رازی» یکی از دانشمندان بزرگ ایرانی سده سوم هجری است، اکنون دارای 9 دانشکده و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی بوده و با بهره گیری از دانش و تخصص 10 استاد، 49 دانشیار، 250 استادیار، 46 مربی، و در مجموع 355 عضو هیات علمی در 39 گروه آموزشی و حدود 12 هزار دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به فعالیت خود ادامه می دهد.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.