به گزارش ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح مقابله با سرقت با هدف کشف و دستگیری سارقان متواری خشن، سارقان به عنف، زورگیران و کیف قاپان توسط پلیس آگاهی استان اجرا شد.
وی افزود: بازرسی از محل های خرید و فروش اموال دست دوم و اماکنی که امکان کیف قاپی و گوشی قاپی در آن ها می رفت از دیگر اهداف این طرح بود که توسط 23 تیم پلیس آگاهی در 48 ساعت اخیر اجرایی شد.
سردار امان اللهی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس موفق به کشف 2 فقره سرقت طلاجات به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریال و همچنین کشف 15 دستگاه گوشی همراه سرقتی به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال شدند.
فرمانده انتظامی استان یادآوری کرد: کشف یک فقره سرقت منزل، 8 فقره قاپ زنی، پنج فقره سرقت قطعات خودرو و یک فقره کلاهبرداری از دیگر کشفیات صورت گرفته بود.
وی همچنین از دستگیری هشت سارق، 6 نفر مالخر و یک نفر کلاهبردار و معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان، پیشگیری از وقوع سرقت، کشف سریع سرقت های صورت گرفته و برخورد قاطعانه با مجرمان و سارقان جزو برنامه های اولویت دار پلیس است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.