مراد علی تاتار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح مقابله با قاچاق سوخت به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی از سوی هنگ مرزی شهرستان قصرشیرین انجام شد.
وی اظهار داشت: این میزان قاچاق سوخت به منظور عرضه خارج از شبکه از سوی برخی افراد سودجو کشف شد که در همین راستا 2 دستگاه خودرو و 40 دستگاه موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق نیز توقیف شد.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: سوخت های کشف شده به شرکت فرآورده های نفتی تحویل شد.
این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به افزایش بی رویه قاچاق سوخت در مرزهای کشور و در قصرشیرین، برخورد با افرادی که مبادرت به عرضه سوخت خارج از شبکه و فروش آن به عراقی ها می کنند، را با همکاری شورای تامین به منظور جمع آوری و پاکسازی در دستور کار داریم.
تاتار افزود: این طرح تا پاک شدن تمامی محلات و نقاطی که آلوده هستند از لوث وجود قاچاقچیان سوخت ادامه دارد.
وی از قشرهای مختلف مردم خواست با هدف تامین و گسترش امنیت و مقابله با قاچاق کالا و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی ، هرگونه موارد مشکوک را به مسئولان اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می شود.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.