به گزارش خبرنگار ایرنا ، هوشنگ بازوند در ملاقات عمومی با مردم از نزدیک پای درد دل زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب نشست که در این دیدار چهره به چهره ، جمعی از مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی و همچنین نماینده مردم قصرشیرین ، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
استاندار کرمانشاه در پایان این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دیدار با مردم شهرستان های مختلف استان به دلیل بعد مسافت با مرکز استان در دستور کار استانداری قرار گرفته و مدیران کل ادارات موظف هستند در شهرستان های تابعه حضور یافته و پاسخگوی درخواست ها و مشکلات مردم باشند.
هوشنگ بازوند افزود: در اجرای این برنامه به همراه تعدادی از مدیران کل استانی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب حضور یافته و با بیش از ۵۰۰ مراجعه کننده به صورت چهره به چهره دیدار و گفت و گو شد.
وی اظهار داشت: گرانی مصالح ساختمانی، کمبود وام های بازسازی ، مشکلات مالی و مشکلات دیگر مردم در شهرستان سرپل ذهاب امروز مورد بررسی قرار گرفت که بخشی توسط استانداری و بخشی دیگر توسط نماینده مردم در مجلس و مدیران کل ادارات استانی مرتفع شد.
نماینده عالی دولت در کرمانشاه گفت: رسیدگی به مشکلات مردم یک ضرورت مهم است زیرا مردم بیش از یکسال است که در اثر زلزله متحمل رنج و سختی شده اند و باید به کمبودها و مشکلات آن ها رسیدگی کرد.
وی در خصوص قطع یارانه زلزله زدگان نیز اظهار داشت: فرمانداری نسبت به تهیه لیست از افرادی که در مناطق زلزله زده یارانه آن ها قطع شده اقدام می کند تا درخواست وصل مجدد آن ارسال و یارانه آن ها برقرار شود.
در زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه چهارم آذر 97 سرپل ذهاب ، تلفات جانی نداشتیم ولی 771 نفر دچار جراحت سطحی شدند.
بر اثر این زمین لرزه 600 واحد مسکونی در مناطق غربی استان کرمانشاه تخریب و سه هزار و 500 واحد هم نیاز به تعمیر پیدا کردند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته نیز در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 932 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
3012/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.