به گزارش روز جمعه ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماموریت نخست ماموران پاسگاه های انتظامی بخش حمیل شهرستان اسلام آبادغرب، در حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه خودرو باری نیسان که استان های جنوبی کشور به سمت کرمانشاه در حال حرکت بودند مشکوک شده و دستور توقیف آن ها را صادر کردند.
وی ادامه داد: پس از توقیف و بازرسی از این سه خودرو، 13 دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل چهار دستگاه یخچال و 9 دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بودند، کشف شد.
سردار امان اللهی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق به حدود یک میلیارد ریال می رسد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری رانندگان این خودروها و معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

** کشف 100 تن نخود و سویای قاچاق در صحنه
وی در ادامه افزود: دیگر ماموریت مبارزه با کالای قاچاق توسط پلیس شهرستان صحنه انجام شد که طی آن کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی از وجود یک انبار نخود قاچاق مطلع شدند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی محل انبار و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از این محل اقدام و مقدار 100 تن محصول قاچاق شامل 85 تن نخود و 15 تن سویا کشف شد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: ظبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به حدود یک میلیارد ریال می رسد.
وی همچنین با اشاره به پلمب انبار محل قاچاق کالا، از دستگیری صاحب آن و معرفی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان برخورد با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: همکاران ما در بخش های مختلف انتظامی با مخلان نظم اقتصادی کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.