فریبرز کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بررسی های به عمل آمده و نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد این مرکز، اطلاع یابی تصویری از طریق سامانه و مشاهده حضوری کارشناسان این اداره کل منجر به تعطیلی این مرکز به مدت معین شد.
وی بیان کرد در استان کرمانشاه 6 مرکز معاینه فنی وجود دارد که اکنون پنج مرکز فعال می باشد.
وی همچنین با تأکید بر اهمیت و نقش مراکز معاینه فنی خودروها به ویژه خودروهای سنگین در بروز حوادث محتمل جاده ای اظهار داشت: خدماتی که مراکز معاینه فنی در خصوص وسایل نقلیه انجام می دهند از جمله بازدیدهای کارشناسی تشخیص عیوب ظاهری، انجام آزمون های فنی، تست کمک، ترمز- چراغ های جلو، عقب و نیز تست آلایندگی هوا می باشد.
کرمی گفت: نحوه بازدید از مراکز معاینه فنی از اول سال تاکنون توسط تیم کارگروه بر مراکز معاینه فنی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته که شامل ادارات استاندارد، محیط زیست، راهنمایی و رانندگی و راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اضافه کرد: تعداد کل ناوگان معاینه فنی شده 23 هزار و 818 فقره بوده است که به طور میانگین ماهانه سه هزار و 403 فقره معاینه فنی صورت گرفته است.
کرمی معافیت ناوگان عمومی را یک سال پس از تولید ذکر کرد.
هم اکنون 243 دستگاه اتوبوس، هزار و 365 مینی بوس و یک هزار و 208 دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می دهند.
27 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.
همچنین اکنون بیش از سه هزار و 561 هزار راننده برون شهری در استان مشغول فعالیت هستند.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
بیش از 2 میلیون نفر در 32 شهر و 2 هزار و 622 روستای این استان سکونت دارند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.