ابراهیم شهریاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش سنگین برف از چهارشنبه هفته گذشته در شهرستان پاوه آغاز شده و تا امروز ادامه داشت.
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در سه راهی شهدا یک متر و در گردنه سریاس 20 سانتی متر است، گفت: همکاران ما در این محورها مشغول نمک پاشی و یخ زدائی هستند.
شهریاری افزود: هم اکنون چهار اکیپ راهداری به استعداد 35 نفر با استفاده از 25 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای مختلف و راههای ارتباطی شهرستان پاوه مشغول فعالیت هستند.
وی تصریح کرد: تمامی راههای ارتباطی شهرستان هم اکنون باز و تردد در آنها جریان دارد اما مسافران محورهای نوسود به نودشه و به هانی گرمله، کیمنه، بیدرواس و دزآور حتما مجهز به زنجیر چرخ و لباس های گرم باشند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه افزود: بارش های اخیر این شهرستان بیش از 35 میلیارد ریال به ابنیه فنی جاده ها، پلها و شانه جاده ها خسارت وارد کرده است.
شهریاری ، میزان بارشهای شهرستان پاوه را از ابتدای سال زراعی جدید تا صبح امروز 425 میلیمتر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 250 درصد افزایش داشته است.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.