رئیس پلیس راه کرمانشاه اعلام کرد به دلیل بارش برف و لغزندگی محورهای کوهستانی، تردد در جاده‌های استان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد حیدری گفت : با قطع شدن بارش‌ها از صبح امروز در اکثر جاده‌های استان، تردد به شکل کاملا عادی امکان پذیر است و همکاران مستقر در جاده‌ها هیچ مشکلی گزارش نکرده اند .

وی افزود : طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی برای امشب و فردا شب در برخی جاده‌های استان ممکن است بارش باران البته به صورت پراکنده اتفاق بیفتد ، ضمن اینکه در منطقه اورامانات احتمال بارش پراکنده برف وجود دارد .

وی با بیان اینکه در تمامی محور‌های استان حجم ترافیک روان است و مشکلی در تردد خودرو‌ها وجود ندارد، گفت : هم اکنون بیشترین تردد خودرو در محور کرمانشاه- همدان انجام می‌شود .

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : ۶۵ گشت پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در محور‌های استان حضور دارند تا هم رفتار رانندگان را کنترل کنند و هم در صورت نیاز به یاری هموطنان بشتابند.

وی با یادآوری اینکه بارش برف و باران طی ۴۸ ساعت اخیر  موجب لغزنده شدن سطح جاده‌ها شده است از رانندگان خواست هنگام رانندگی حتما سرعت مطمئنه را رعایت و از رانندگی در حالت خستگی پرهیز کنند.

سرهنگ حیدری افزود : مطمئن بودن از سالم بودن برف پاکن و بخاری خودرو و همراه داشتن زنجیر چرخ نکات بسیار مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

طی سه روز اخیر بارش برف و باران اکثر مناطق استان کرمانشاه را فرا گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.