به گزارش خبرنگار ایرنا ، هدایت حاتمی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال قصرشیرین با حضور مدیران استان در فرمانداری این شهرستان افزود: هیچ عبادتی در ایران بهتر از ایجاد شغل و رونق اقتصادی برای کشور نیست و برای این مهم هماهنگی بین مدیران نیاز است.
وی با بیان اینکه باید برای مردم تلاش کنیم تا شغل و امید ایجاد کنیم، اظهار داشت: محقق شدن این مهم به برنامه ریزی درست ، کار هوشمندانه و عمل جسورانه بستگی دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: برای فایق آمدن مشکلات چهار محور بهبود فضای کسب و کار، ایجاد زیرساخت های نرم و سخت کار، فراهم کردن شرایطی برای برگرداندن واحدهای راکد و نیمه فعال و جلب و جذب سرمایه گذاری جدید زیرساخت ها نیاز است که باید از آن استفاده کنیم.
حاتمی در ادامه از تمامی متقاضیان تسهیلات اشتغال خواست تا به شعب بانکی مراجعه کنند که منجر به حذف از سامانه کارا نشوند.
حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: 199 میلیارد تومان به منظور ایجاد سه هزار و 900 فرصت شغلی از محل اعتبارات روستایی و عشایری در استان مصوب شده ضمن اینکه 161 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات زلزله برای 11 هزار و 100 فرصت شغلی پرداخت شده است.
فرماندار قصرشیرین نیز گفت: 522 طرح از محل اعتبارات اشتغال فراگیر روستایی و عشایری در این شهرستان مصوب شده که به بانک های عامل معرفی شده و از مجموع این طرح ها 142 طرح ، چهار میلیارد و 489 میلیون تومان تسهیلات با 201 تن اشتغال معادل 96 درصد پرداخت شده که در بخش های میراث فرهنگی، کشاورزی و ... است.
مرادعلی تاتار افزود: همچنین یک هزار و 566 طرح از محل اعتبارات زلزله در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات با 6 میلیارد و 200 میلیون تومان و 2 هزار و 93 فرصت شغلی در بانک ها پذیرش شده که تاکنون برای 296 طرح با ایجاد 321 فرصت شغلی ، پنج میلیارد و 200 میلیون پرداخت شده است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه ، دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.