سید یونس شریفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین عملیات اجرای فونداسیون 2 هزار و 745 واحد، اسکلت بندی 2 هزار و 675 واحد، دیوارچینی 2 هزار و 571 واحد و عملیات نصب درب و پنجره 2 هزار و 429 واحد مسکونی در روستاهای سرپل ذهاب از سوی بنیاد مسکن استان همدان به عنوان ستاد معین ساخت و ساز پایان یافته است.
وی اظهار داشت: با صاحبان چهار هزار و 122 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله پارسال به منظور پرداخت تسهیلات تعمیری، انعقاد قرارداد شده که به چهار هزار و 25 واحد تسهیلات پرداخت شده و تعمیرات این واحدها پایان یافته است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان گفت: خوشبختانه تمام واحدهای احداثی زلزله سال گذشته در مقابل زلزله 6.4 ریشتری چهارم آذر امسال به خوبی مقاومت کرده و هیچ آسیبی ندیده اند.
شریفی اضافه کرد: در راه خدمت به مردم ادای وظیفه خواهیم کرد و تا پایان کار بازسازی مناطق زلزله ‌زده در کنار مردم سرپل ذهاب خواهیم بود.
وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای بازسازی این مناطق می گذارد و در این میان مشارکت و همکاری مردم نیز می تواند روند بازسازی را تسریع بخشد.
بازسازی بخش های از شهر سرپل ذهاب بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان نهاده شده است.
در زلزله آبان پارسال 32 هزار واحد مسکونی در شهرستان سرپل ذهاب دچار آسیب شد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 103 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
3012/8066/7399
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.