رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان خودرو و کشف هشت دستگاه خودروی سرقتی پراید با تلاش ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودروی پراید در سطح شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده ها به پلیس آگاهی، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک نفر با تشکیل باندی به انجام سرقت خودرو مبادرت می کند از این رو شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و با تلاش فراوان ماموران پلیس آگاهی توانستند منزل این شخص را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران در منزل سرکرده باند سرقت حضور یافته و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به ارتکاب سرقت هشت دستگاه خودروی پراید با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در ادامه و با راهنمایی سرکرده باند، مخفیگاه 2 همدست وی نیز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرکننده دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.

سرهنگ امیری تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به اوراق کردن خودروهای مسروقه و فروش آن ها به 2 نفر مالخر اعتراف کردند که هردو مالخر نیز دستگیر و به خریداری لوازم و قطعات خودروهای سرقت شده اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه همچنین از شناسایی مالباختگان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده نیز به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.