عزیز الهیاری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، گفت: ماموران انتظامی کنگاور پس از اطلاع از اینکه تعدادی شکارچی غیر مجاز اقدام به شکار حیوانات وحشی کرده و لاشه آن‌ها را با یک دستگاه خودرو سواری پژو به سمت کنگاور حمل می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با تشکیل یک تیم عملیاتی نسبت به کنترل مسیر تردد خودرو‌ها اقدام و نهایتا در یکی از ایستگاه‌های ایست و بازرسی شهرستان به سمت کرمانشاه موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شدند.
الهیاری افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری شد، اما در نهایت پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با استفاده از شگرد‌های پلیسی، ماموران موفق به متوقف کردن خودرو شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور ادامه داد: پس از توقیف خودرو، 2 نفر از سرنشینان آن دستگیر شدند، اما 2 سرنشین دیگر این خودرو نیز با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار شدند.
وی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از صندوق عقب خودرو یک عدد لاشه بزکوهی با پوست کنده شده آن به همراه یک حقه وافور و مقدار هفت گرم مواد مخدر سنتی کشف شد.
الهیاری تصریح کرد: علاوه بر این، تعداد هشت عدد فشنگ جنگی به همراه یک عدد دوربین شکاری نیز کشف شد.
این مقام انتظامی گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد شکارچیان غیرمجاز شکار را از کوه‌های یکی از شهرستان‌های مجاور صید کرده اند.
وی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.
3033/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.