به گزارش خبرنگار ایرنا؛ تیم های والیبال کاشی کاژه و راه یاب ملل عصر امروز (پنجشنبه) در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر رفتند.
در این مسابقه تماشایی که پنج ست به طول انجامید در نهایت این تیم راه یاب ملل بود که باهوشتر از میزبان کرمانشاهی خود عمل کرد و با حساب 3 بر 2 پیروز شد.
این سومین پیروزی متوالی نماینده مریوان و دومین شکست نماینده کرمانشاه در مسابقات امسال لیگ یک بود، هرچند کاشی کاژه با پیروزی در 2 ست توانست اولین امتیازش را در این مسابقات کسب کند.
تیم کاشی کاژه در مسابقه نخست خود که در چارچوب هفته اول برگزار شد 3 بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شده بود و در هفته دوم نیز استراحت داشت.
نماینده والیبال کرمانشاه که هم اکنون در قعر جدول رده بندی گروه سوم قرار دارد در هفته چهارم مسابقات باید پنجشنبه هفته آینده (پانزدهم آذر) با شهرداری قزوین در خانه حریف مسابقه دهد.
مسابقات این فصل لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور 21 تیم در چهار گروه برگزار می شود که تیم کرمانشاه در گروه سوم با نمایندگان اراک، مریوان، اصفهان، قزوین و مهاباد همگروه شده است.
مرحله اول مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم های پنجم و ششم حذف می شوند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود کنند.
تیم های اول تا چهارم گروه های یک و دو و گروه های سه و چهار به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت چهار تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.