به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله عزیزی روز سه شنبه در این ارتباط افزود: استاندار کرمانشاه همواره به پاسخگویی و تکریم مردم اهتمام ویژه دارند و به صورت مستمر مدیران استان را به این امر بسیار مهم فرا می خوانند.
او گفت: استاندار کرمانشاه در پاسخگویی مدیران از طریق سامانه سامد تاکید ویژه دارند و ما نیز در بازرسی استانداری نهایت تلاش خود را برای اجرای بسترهای لازم برای پاسخگویی به مردم و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع بکار گرفته ایم و زمینه را برای نهادینه ساختن فرهنگ پاسخگویی با دعوت مدیران در سامانه سامد به منظور تسریع در رفع مشکلات مردم فراهم ساخته ایم.
حجت الاسلام و المسلمین عزیزی تصریح کرد: برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد این هفته با حضور استاندار کرمانشاه در مرکزسامد برگزار خواهد شد و مردم استان کرمانشاه می توانند از ساعت 8.5 تا 10.5 صبح روز چهارشنبه مورخ هفتم آذر ماه موضوعات مرتبط با مسائل و مشکلات خود را از طریق شماره تماس 111 مطرح نمایند.
وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.