حسین خدرویسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مقدار اعتبار از ابتدای سال جاری تا پایان آبان برای خرید، بهسازی و تعمیرات 723 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد هزینه شده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 108 واحد مسکونی شهری با کمک 200 میلیون ریالی به هر مددجو خریداری و 450 واحد مسکونی نیز مورد تعمیر قرار گرفته است.
خدرویسی یادآوری کرد: همچنین از بهسازی 165 مسکن روستایی متعلق به مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: برای این کار به هر روستایی زیرپوشش 150 میلیون ریال کمک صورت گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در ادامه به صدور 302 پروانه ساخت و ساز مسکن مددجویان این کمیته در قالب طرح مشارکت ساخت مسکن مددجویان خبر داد و گفت: از این تعداد، 151 مورد تحویل زمین به مجری ساخت انجام و کار پی کنی 50 واحد، اجرای فنداسیون 42 واحد، اسکلت و دیوارچینی 35 مورد و سقف گذاری 14 مورد نیز انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه برای ساخت هر واحد 350 میلیون ریال کمک به مددجویان انجام می شود، یادآور شد: 180 میلیون ریال این کمک ها توسط کمیته امداد، صندوق ولایت و سپاه پاسداران هر کدام 50 میلیون ریال، خیران 40 میلیون ریال و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز 30 میلیون ریال صورت می گیرد.
خدرویسی در پایان گفت: خانوارهای فاقد مسکن یا دارای مسکن غیرمقاوم در روستاها با اولویت خانواده های ایتام و خانواده با جمعیت سه نفر به بالا، زیرپوشش این طرح مشارکتی هستند.
در استان کرمانشاه جمعیتی در حدود 200 هزار نفر از خدمات و حمایت های کمیته امداد برخوردارند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.