به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علیرضا دلیری» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال 2 محموله مواد مخدر به داخل استان را دارند، شناسایی و دستگیری آن ها در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از کمین در محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر، موفق به ردیابی و شناسایی خودروهای آنان در ورودی شهر کرمانشاه شده و در عملیاتی ضربتی نسبت به توقیف آن ها اقدام کرده و چهار نفر نیز دستگیر شدند.
سرهنگ دلیری خاطرنشان کرد: با انتقال این خودروها به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر و بازرسی از آن ها، 74 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه یادآوری کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این 2 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد همچنان ادامه دارد.
وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون (اول فروردین تا اول آذر) نیز بیش از یک هزار و 280 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد رشد نشان می دهد.
سرهنگ دلیری یادآوری کرد: در همین مدت 20 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 125 مغازه، منزل و محل تهیه و مصرف مواد نیز با همکاری دستگاه قضائی پلمب شده است.
این مقام انتظامی همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار نفر در رابطه با بحث مواد مخدر دستگیر شده اند، گفت: 2 هزار و 600 نفر آن ها را خرده فروشان تشکیل می دهند.
وی در پایان از اجرای طرح پوشش مدارس و مراکز علمی نیز خبر داد و گفت: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با حکم قضایی به صورت سرزده از مغازه ها و منازل مشکوک در اطراف مدارس و دانشگاه ها بازدید و نسبت به برخورد با تهیه و توزیع مواد مخدر اقدام می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.