به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل بنیاد بین المللی مادر در این مراسم که در محل مجتمع خدماتی فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد فرهنگی مادر می خواهد از مادرانی که در آوار از جان خود برای نجان فرزندش گذشته و یا مادری که در تربیت فرزند الگو و نمونه شناخته شده است.
غلامرضا محمدی ، از آشنا ساختن بیشتر جامعه به ویژه نسل جوان با جایگاه و نقش والای مادر و ارتقا و بازآفرینی ارزش های قداست آمیز این شاهکار خلقت از جهات خانوادگی، اجتماعی و فرهنگی به عنوان یکی از اهداف بنیاد بین المللی مادر یاد کرد.
محمدی افزود: بنیاد مادر یک بنیاد فرهنگی بین المللی است که غیردولتی بوده و وابسته به هیچ ارگان، نهاد، حزب و یا گروهی نیست و هرگونه فعالیت سیاسی در آن ممنوع است.
وی اضافه کرد: این بنیاد در سال 93 در شیراز تاسیس شد و درصدد هستیم تا سال 2012 به سازمان ملل متحد وارد شویم تا به جایگاه بین المللی دست پیدا کنیم.
وی در خصوص شاخص های انتخاب مادران نمونه کشور از وجود پنج شاخص مورد نظر یاد کرد و افزود: مادر نمونه باید فرزند خوبی برای والدین خود باشد و در مقابل باید همسری خوب با وفا، مهربان و همدل باشد.
محمدی معتقد است، مادر نمونه باید در زندگی شخصی، خانوادگی، اجتماعی، کار شاخص و متفاوتی که در جامعه اثر مثبت داشته انجام داده باشد.
وی در ادامه با تقدیر از استاندار کرمانشاه گفت: از نزدیک 25 استاندار در سطح کشور را ملاقات کرده ام و می توانم بگویم که صلابت در کار، مدیریت در کنار نجابت، صبوری در کنار عشق و همدلی را می توان در استاندار کرمانشاه به خوبی مشاهده کرد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه نیز گفت: دفتر امور زنان و خانواده با همکاری بنیاد مادر این برنامه را تدارک دیده تا شاید بتوانیم گوشه ای از خدمات مادران نمونه را معرفی کرده و از مادران استانی تجلیل به عمل آوریم.
سعیده فهیم افزود: هرچند همه مادران نمونه هستند و بهشت زیر پای آنان است ولی از بین آنان مادرانی که دارای شاخص های برجسته ای بودند را به عنوان نمونه انتخاب کردیم تا مورد تجلیل قرار بگیرند.
در این مراسم از شهناز نصیری، سعادت ویسی، بطول زیدی، مهناز فتاحی، بدری سادات فیض جعفری، شرف مرادی، نصرت فرجی، اسماء شریفی، هاجر محمودی، رعنا الیاسی، مرضیه ایده پور، کبری کوشکی، مهدخت نظری، فرشته ندافی و فریده همزه ای به عنوان 15 مادر نمونه کرمانشاه تجلیل شد.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.