مجتبی عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امور بهره برداری شرکت آبفای کرمانشاه در نظر دارد امروز نسبت به نصب یک دستگاه شیر پروانه ای سایز 500 میلیمتر شبکه توزیع در قسمت خروجی مخزن چمن اقدام نماید و به همین دلیل آب نقاطی از کرمانشاه برای ساعاتی دچار قطعی یا افت فشار خواهد شد.
وی نقاطی از شهر را که در طول این عملیات با قطعی یا افت فشار آب مواجه می شوند شامل؛ مشترکان شهرک های (دولت آباد، اسلامیه، کشاورزی، علوم پزشکی، تاکسیرانی، دادگستری، الهیه، جانبازان فازهای 1 و 2 و 3 و4 ، ولایت فازهای یک و 2، چقامیرزا فازهای یک و 2 شهید نجفی، فرهنگیان فاز یک، پمپ گازوئیل، گلستان، برق، محله 22 بهمن، مرکزی، محدوده میدان آزادی، خیابان های بنت الهدی و امام موسی صدر، باریکه، شاطرآباد، حافظیه، چقاگلان، بلوار زن، دهکده چقامیرزا و بیمارستان های؛ امام علی (ع)، طالقانی، چهارمین شهید محراب، شهدا و فارابی ذکر کرد.
وی تصریح کرد: این مناطق از ساعت 23 چهارشنبه شب 30 آبان تا ساعت 6 بامداد روز پنجشنبه اول آذر به مدت هفت ساعت با قطع و یا کمبود فشار آب مواجه خواهند شد.
او با تقدیر از همراهی شهروندان، از مشترکان مناطق یادشده خواست نسبت به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود اقدام لازم را به عمل آورند.
استان کرمانشاه، 369 هزار مشترک آب دارد که از این تعداد 220 هزار مشترک مربوط به شهر کرمانشاه است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.