به گزارش ایرنا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در آیین افتتاح این کتابخانه که با حضور فرماندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این اتفاق خوب در ششمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی رخ داده که با افتتاح آن، استان کرمانشاه دارای 85 کتابخانه شده است.
معصومه حسنی‌خونسار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان بود که در سال 90 با اعتباری بیش از 7.5 میلیارد ریال به تصویب رسید.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از اهداف افتتاح کتابخانه عمومی در این منطقه محروم و پرجمعیت کم کردن فاصله فرهنگی در سطح محلات کرمانشاه بوده است.
وی با بیان اینکه زیربنای این کتابخانه دارای مساحتی به میزان 320 متر مربع است، اضافه کرد: مرجع، مخزن، سالن مطالعه و بخش کودک از جمله بخش های این مجموعه برای مردم کتاب دوست کرمانشاه است.
در ادامه فرماندار کرمانشاه با تاکید براینکه کرمانشاهیان از دیرباز اهل فرهنگ و کتاب بوده و هستند، گفت: میزان کتابخوانی یکی از شاخصه های توسعه یافتگی است و موجب بالندگی کشور می شود.
فضل اله رنجبر افزود: نام گذاری این کتابخانه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم صورت گرفته که جای خرسندی است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.