محمد منصوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرعه کشی زمان جدید مسابقات از هفته دوم تا هفته پنجم اعلام شد که تیم والیبال کاشی کاژه بعد از یک هفته استراحت به مصاف نمایندگان مریوان، قزوین و مهاباد خواهد رفت.
وی ادامه داد: طبق این قرعه کشی و زمان بندی، تیم کاشی کاژه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور که قرار است، پنجشنبه اول آذر برگزار شود، با قرعه استراحت روبرو شد.
منصوری یادآوری کرد: در هفته سوم نماینده والیبال استان روز پنجشنبه هشتم آذر در کرمانشاه میزبان تیم راه یاب ملل مریوان خواهد بود که در هفته نخست موفق به شکست سه بر یک تیم کوربال مهاباد شده بود.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه افزود: در هفته چهارم نیز کاشی کاژه باید روز پانزدهم آذر با شهرداری قزوین در خانه حریف که هفته اول ستراحت داشته مسابقه دهد.
وی همچنین با بیان اینکه تیم والیبال کرمانشاه در هفته پنجم میزبان کوربال مهاباد تیم شکست خورده هفته اول خواهد بود، زمان برگزاری این مسابقه را روز پنجشنبه 22 آذر عنوان کرد.
منصوری با یادآوری این موضوع که مسابقات خانگی تیم والیبال کاشی کاژه در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار و ساعات شروع نیز 16 عصر خواهد بود، گفت: تماشای این مسابقات برای علاقه مندان رایگان است.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه در ادامه افزود: تمام تمرکز تیم کاشی کاژه روی مسابقات خانگی است تا با حمایت هواداران پرشور خود بتواند نتایج لازم را کسب و حتی به دور دوم رقابت ها و مرحله پلی آف صعود کند.
وی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان، مردم و رسانه ها تیم کاشی کاژه بتواند نماینده شایسته ای برای والیبال استان باشد.
مسابقات این فصل لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور 21 تیم در چهار گروه برگزار می شود که تیم کرمانشاه در گروه سوم با نمایندگان اراک، مریوان، اصفهان، قزوین و مهاباد همگروه شده است.
مرحله اول مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و تیم های پنجم و ششم حذف می شوند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود کنند.
تیم های اول تا چهارم گروه های یک و دو و گروه های سه و چهار به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند و در نهایت چهار تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می کنند و 2 تیم راهی لیگ برتر خواهند شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.