به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ارسلان سلطانقلی روز سه شنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) و گرامیداشت هفته وحدت و بسیج در مسجد جامع شهر بانه وره افزود: امروز دشمنان اسلام با استفاده از خود مسلمانان به جان اسلام افتاده اند و با اختلاف و تفرقه بین آنها درصدد تضعیف اسلام بر آمده اند.
وی مهمترین راهبرد مسلمانان برای مقابله با دشمنان را دوری از تفرقه و اختلاف و حفظ و تقویت وحدت دانست.
معاون فرماندار پاوه نیز به نقش و رسالت تمامی پیامبران اشاره کرد و گفت: رسالت پیامبر خاتم در مقایسه با تمامی پیامبران بسیار برجسته تر است.
سید نجیب میرانی افزود: اگر امروز بعد از 1400 سال مسلمانان با عشق و علاقه مندی فراوان به انجام امور و دستورات دین و سنت های پیامبر گرامی اسلام مشغول هستند به دلیل همین نقش برجسته و خارق العاده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) است.
معاون فرماندار پاوه با اشاره به ادعای تعدادی تندرو مذهبی در خصوص بدعت بودن جشن های میلاد پیامبر (ص) گفت: این جشنها نه تنها بدعت نیست بلکه محور وحدت، محبت، صمیمیت و تقویت اسلام و مسلمانان است.
وی در ادامه مسلمانان را به دوری و اجتناب از اختلاف و تفرقه و حرکت به سمت وحدت و همدلی توصیه کرد.
ماموستا محمودی امام جمعه شهر بانه وره هم به اهمیت برگزاری جشن های میلاد پیامبر اشاره کرد و گفت: پیامبر محور وحدت است و جشن و سرور برای ولادت با سعادت ایشان عملی پسندیده و کاملا درست است.
در این مراسم گروههای مولودی خوانی به اجرای برنامه پرداختند و با سروده های خود در وصف پیامبر نور و رحمت به محفل گرمی خاصی بخشیدند.
شهر بانه وره از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه است که با حدود چهار هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری مرکز استان و ۱۷ کیلومتری شهر پاوه قرار دارد.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.