به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ پاسدار مسلم سلیمی روز دوشنبه در جلسه مجمع عالی بسیج گیلانغرب افزود: این طرح از ابتدای امسال در شهرک سراب گیلانغرب آغاز شده است.
وی اظهار داشت: همچنین مجمع عالی بسیج شهرستان متشکل از 14 قشر و هفت کارگروه با عضویت 200 تن از بسیجیان دارای تخصص و نخبه در بخش های مختلف شکل گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب گفت: مهم ترین وظیفه مجمع عالی بسیج ، تبیین گفتمان ولایت به عنوان سیاست های کلی نظام در راستای تحقق شعار سال و برنامه های اجرایی عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی در نقاط محروم است.
سرهنگ پاسدار سلیمی افزود: ایجاد زیرساخت های لازم برای ارتقای شاخص ها ، آموزش های تخصصی و اشتغالزا ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز در دستور کار قرار گرفته و تاکنون بخشی از آن ها نیز عملیاتی شده است.
امام جمعه گیلانغرب هم گفت: آنچه که امروز می تواند باعث پیشرفت کشور شود و اهداف این نظام را پیش ببرد، مدیریت جهادی با تفکر بسیجی است.
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری افزود: هم اکنون برکات خدمات صورت گرفته با تفکر بسیجی به ویژه در مناطق محروم به خوبی هویدا است.
وی اظهار داشت: بسیج دوران جنگ را به خوبی اداره کرد وهمین تفکر در دوران سازندگی و پیشرفت های علمی و فناوری هسته ای باعث رسیدن به خودباوری شده است.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7398
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.