به گزارش ایرنا، حسین ویسمرادی روز دوشنبه در یازدهمین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: سهمیه این شهرستان از تسهیلات روستایی و عشایری 60 میلیارد و 680 میلیون ریال است که تاکنون 93 میلیارد و 414 میلیون ریال را پرداخت کرده که 54 درصد بیشتر از سهمیه بوده است.
وی تصریح کرد: 154 طرح اشتغالزایی به بانک های عامل معرفی شده که 82 طرح با 101 میلیارد ریال انعقاد قرارداد و 78 طرح نیز تسهیلات کم بهره را به میزان 93 میلیارد و 414 میلیون ریال دریافت کرده اند.
فرماندار روانسر با بیان اینکه با اجرایی شدن این طرح ها 144 فرصت شغلی جدید فراهم شده اضافه کرد: به طور میانگین برای هر شغل جدید در روانسر 620 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
فرماندار روانسر همچنین از تصویب 28 طرح اشتغالزایی با پرداخت 36 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین ، خیاطی ، طرح های خدماتی ، کارگاه صنایع دستی است که با اجرایی شدن این طرح ها زمینه اشتغال 36 نفر را فراهم می کند.
ویسمرادی با بیان اینکه با تسهیلات اندک اشتغالزایی پایدار ایجاد نمی شود، اظهار داشت: تسهیلاتی که برای اشتغالزایی پرداخت می شود باید راستی آزمایی شود و انحراف آنها را به حداقل برسانیم.
وی تاکید کرد: همه باید در راستای فعال کردن واحدهای راکد روانسر اقدام کنیم تا چرخه تولید و صنعت شهرستان پویاتر شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.