به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا احمدفخری روز یکشنبه در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات و انتخابات شوراهای روحانیت و افتا که در سرسرای کتابخانه عمومی شماره 2 جوانرود برگزارشد، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی حامی اقوام و مذاهب است، افزود: مذاهب ریشه های اسلام ناب هستند و همه باید سعی کنیم با اتحاد و برادری از ریشه های اسلام در برابر دشمنان پاسداری کنیم.
فرماندار جوانرود نیز به نقش تاثیرگذار روحانیون در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: سپر و محافظ دین و دنیای مردم علمای بزرگواری هستند که با تلاش و مجاهدت خود حقانیت دین رحمانی اسلام را به جامعه معرفی کرده و از هرگونه کجروی و افراطی گری جلوگیری و آرامش و امنیت فکری و عقیدتی را به جامعه تزریق می کنند.
رستگار یوسفی ، به نقش علما و در رابطه با اجرای فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: اگر در جامعه ای اخلاق دینی حاکم باشد آسیب ها و انحراف های اجتماعی کاهش خواهد یافت.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه نیز گفت: بصیرت و روشنگری رسالت امروز علما و روحانیون است.
حجت الاسلام جواد کرمی با بیان اینکه مسجد بستر بصیرت بخشی و روشنگری است، افزود: امامان جمعه و جماعات باید با بصیرت بخشی به جامعه هجمه های دشمنان را خنثی کنند.
در پایان این گردهمایی ماموستا ملا احمدفخری ، ماموستا ملا زاهد طهماسبی ، ملا توفیق عزیزی ، ملا انور انوری و ملا هادی ذکایی به عنوان اعضای اصلی شورای روحانیت و ملا مهدی ذکایی و ملا حسین براتی به عنوان اعضای علی البدل شورای روحانیت شهرستان جوانرود معرفی شدند.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.