پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ «محمد محمدی» اظهار داشت: این تعداد دام قاچاق در چند مرحله کشف که در مرحله نخست، پس از اطلاع ماموران مبنی بر ورود یک محموله دام قاچاق به شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پلیس ثلاث باباجانی با افزایش گشت زنی در شهرستان موفق به شناسایی 2 دستگاه کامیون در بخش ازگله شد که حامل تعدادی زیادی دام بودند.
سرهنگ محمدی با اشاره به توقیف هر دو خودرو، افزود: در بازرسی از کامیون اول 136 راس و در بازرسی از دیگر کامیون نیز 129 راس گوسفند قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد: در ماموریتی دیگر نیز با تلاش همکاران انتظامی 70 راس گوساله قاچاق از یک دستگاه کامیون کشف شد.
وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این 326 راس دام سبک و سنگین به بیش از چهار میلیارد ریال می رسد.
سرهنگ محمدی ، همچنین از دستگیری سه متهم و معرفی آن ها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

** کشف 201 فقره سرقت در کرمانشاه
فرمانده انتظامی کرمانشاه نیز از کشف 201 فقره سرقت در این شهرستان طی یک هفته اخیر و با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.
سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: بیشتر سرقت های کشف شده مربوط به قطعات خودرو و محتویات داخل آن با 99 فقره و سپس خود خودرو با 32 مورد بوده است.
وی ادامه داد: در این راستا، 120 سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ براری تصریح کرد: از دیگر اقدام های صورت گرفته در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیری 75 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در سطح شهرستان و همچنین کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد بود.
فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا 2 هزار و 200 حبه قرص روانگردان نیز کشف و سه واحد قلیان سرا نیز پلمب شد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدام هایی که موجب رضایتمندی شهروندان را فراهم کرد دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش شهر کرمانشاه و تحویل ان ها به مراجع قضائی بود.
سرهنگ براری کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری هشت قاچاقچی را از دیگر اقدام های صورت گرفته در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اعلام کرد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: یکی دیگر از اقدام های صورت گرفته، توقیف 168 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و انتقال آن ها به پارکینگ بود.
وی در پایان اظهار داشت: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس شهرستان کرمانشاه قرار دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.