به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین افزود: حرکت الهی اربعین حسینی بزرگترین اجتماع میلیونی مردم در طول تاریخ است که عظمت و شکوه شیعیان را برای مقابله با ظلم جهانی به نمایش می گذارد.
وی اظهار داشت: پایه گذار و بنیانگذار حرکت بزرگ اربعین حسینی امام خامنه ای است که این حرکت از سنت های بسیار خوبی است که عاملی برای ایجاد امنیت پایدار در جهان است.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: با وجود ناامنی های داخل عراق و وجود عناصر تروریستی و داعش در کشورهای منطقه خاورمیانه اما میلیون ها انسان از سراسر دنیا در قالب اجتماعی عظیم در اربعین با حضور در عراق و کربلای معلا قدرت و عظمت مسلمانان و آزادیخواهان دنیا را به نمایش می گذارند.
ملکی افزود: میلیون ها انسان در اربعین با تبعیت از امر ولایی ولی امر مسلمانان دنیا با شرکت در اجتماع اربعین اعلام می کنند که حاضرند جان خود را برای مقابله با کفر و ظلم جهانی فدا کنند و برای دشمنان جمهوری اسلامی آتش کبرایی به پا کنند که آن ها را نیست و نابود کند.
وی ادامه داد: اربعین به مثابه یک ابر رسانه با پیام استکبارستیزی و مقابله با ظلم است که همه ملت های دنیا به دلیل مقابله با ظالم جهانی آن را دنبال می کنند.
وی در ادامه با تبریک حلول ماه ربیع الاول و ولادت پیامبر رحمت و مهربانی (ص) همه مسلمانان را به حفظ وحدت برای مقابله با استکبار جهانی دعوت کرد و رمز تداوم انقلاب را حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه بیان کرد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.