حسین فشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور قرار است از فردا ( جمعه 18 آبان) با حضور بیش از 250 ورزشکار از استان های مختلف کشور برگزار شود.
وی ادامه داد: تیم کرمانشاه نیز با توجه به سهمیه ای که فدراسیون برای آن درنظر گرفته با ترکیب کامل و در هر 10 وزن نماینده خواهد داشت.
فشی خاطرنشان کرد: فردین مرادی در 46 کیلوگرم، مهرداد اسماعیل بیگی در 48 کیلو، امیر بیاتی در 52 کیلو، متین جوهری در 54 کیلو، علی غلامی در 57 کیلو، محمدباقر تعالی در 60 کیلو، شایان میرعزیزی در 63 کیلو، امیرمهدی کرمی در 70 کیلو، امیر خزایی در 80 کیلو و امیرحسین کرمی در 80+ کیلوگرم نفرات تیم منتخب کرمانشاه را تشکیل می دهند.
رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه همچنین از اکبر کرمی به عنوان سرمربی و مراد مرادی به عنوان مربی تیم کرمانشاه یاد کرد و گفت: هیوا پولادیان نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کند.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور داریوش ملکی و احسان کرمی 2 تن از داوران خوب کرمانشاهی نیز حضور خواهند داشت.
فشی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که تابستان سال آینده برگزار می شود، دعوت خواهند شد.
رئیس هیات بوکس کرمانشاه در پایان با اشاره به آمادگی مطلوب اعضای تیم کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد تا در این مسابقات شاهد کسب مدال های رنگارنگی از سوی آنان باشیم.
در استان کرمانشاه بیش از 200 بوکسور در رده های سنی مختلف زیر نظر هیات فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.