بهرام خانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، به افزایش 2/1 دهم درصد تعداد اجساد ارجاعی به پزشکی قانونی در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد.
وی افزود: همچنین در شش ماه نخست سال جاری 6 کرمانشاهی با سلاح سرد به قتل رسیدند که همه آنها مرد بوده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 11 نفر بوده کاهش داشته ایم.
مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه، جان باختگان حوادث رانندگی در نیمه اول سال جاری 97 را 251 نفر اعلام کرد که 184 نفر مرد و 67 نفر زن بوده اند که گویای افزایش 1.6 دهم درصد نسبت به سال گذشته است.
خانی ، از مسمومیت هفت کرمانشاهی به دنبال مصرف قرص برنج در استان خبر داد و گفت: از این میزان 6 نفر مرد و یک نفر زن بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته ایم.
وی از مرگ 23 نفر به دنبال سوختگی در سال جای خبر داد و گفت: همچین هفت کرمانشاهی به دنبال غرق شدگی جان خود را از دست دادند.
وی اضافه کرد: در این مدت همچنین هفت نفر به دنبال برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند که یک مورد به دلیل حادثه کار بوده است.
خانی با بیان اینکه 47 نفر در سطح استان به دلیل مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده اند، گفت: این میزان به نسبت مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش داشته است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.