به گزارش خبرنگار ایرنا ، اقشار مختلف مردم جوانرود بویژه جوانان و نوجوانان ، دانش آموزان و دانشجویان که ‏پیشاپیش آنان فرماندار، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و مسئولان در ‏حرکت بودند، با خلق حماسه ای دیگر حمایت خود را از ‏نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
شرکت ‏کنندگان در این راهپیمایی با طی کردن میدان مولوی و ‏خیابان 22 بهمن با سردادن شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا، ‏مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده ، آماده ایم ، آماده ، هیهات من‌الذله در ‏میدان بسیج شهر جوانرود تجمع کردند.
مردم جوانرود ‏در این راهپیمایی همچنین با حضور پرشور خود یکبار دیگر ‏به دشمنان انقلاب فهماندند که همچنان پشتیبان انقلاب ‏و رهبری خود هستند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی جوانرود در اجتماع بزرگ مردم این شهر با تبریک یوم الله 13 آبان گفت: مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی با روحیه انقلاب، مردم و مسئولان عجین شده و این روحیه را بایستی روز به روز در خود تقویت کنیم.
حجت الاسلام محمد مهدی مرادی ، ضمن تقدیر از ‏حضور گسترده و پرشور مردم افزود: بازوان اصلی انقلاب و ‏گردانندگان اصلی کشور و افتخار نظام، مردم ‏هستند.
وی اظهار داشت : امریکای جنایتکار تمام گزینه هایش را روی میز گذاشت نتوانست هیچ غلطی بکند امروز نیز هیچ غلطی نمی تواند بکند.
مرادی در ادامه به روحیه انقلابی و نگاه به داخل اشاره و خاطرنشان کرد: در صنایع نظامی ما چون بر روحیه و امکانات داخلی متکی بودیم شاهد پیشرفت های روزافزون و در برخی موارد چون نگاه به داخل نبوده نه تنها پیشرفتی نداشتیم بلکه پسرفت هم داشته ایم.
وی یاد آورشد: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی در کشوراتکا به روحیه انقلابی و اقتصاد مقاومتی است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.