مراد علی تاتار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با گرامیداشت یوم الله 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) ، روز ملی مبارز با استکبار جهانی و روز دانش آموز، افزود: 13 آبان از روزهای حساس و تاثیرگذار در تاریخ نظام اسلامی است که به انقلاب دوم معروف است.
وی اظهار داشت: ملت ایران همواره و در طول چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی در دفاع از آرمان های این نظام حضوری گسترده داشته اند و این همبستگی آن ها با انقلاب و ولایت فقیه سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان بوده است.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: 13 آبان برگی زرین در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران اسلامی است و مردم ما در این روز به دنیا نشان دادند همواره در مقابل زورگویان دنیا خواهند ایستاد و بدون تردید پیروزی نهایی از آن ملت ما است.
تاتار عنوان کرد: کشور هم اکنون در دوره ای حساس قرار دارد و دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش دارند با تحریم های ناعادلانه مردم را از انقلاب ناامید کنند از این رو باید بار دیگر با وفاق ملی و خلق حماسه ای دوباره در برابر آن ها بایستیم.
فرماندار قصرشیرین گفت: فردا )یکشنبه 13 آبان( ، مردم این شهرستان مرزی بار دیگر با حضور در یک راهپیمایی باشکوه ، اتحاد و همبستگی خود را با انقلاب و ولایت فقیه به جهانیان نشان خواهند داد.
13 آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7079
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.