به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه اهل سنت در مسجد جامع شافعی کرمانشاه؛ با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام (ره)، افزود: اسناد بسیاری چه در لانه جاسوسی آمریکا و چه در طول 40 سال گذشته از تمام نهادهای آمریکایی بر جهانیان عرضه شده که نشان از کینه آنان از ملت ایران است که فقط خواستار عزت و استقلال خود بوده اند و سلطه آمریکا را نپذیرفته و نخواهند پذیرفت.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های نماز از ملت بزرگ ایران خواست امید به آینده بهتر و همراه با عزت خود را حفظ کنند و تحت تاثیر تبلیغات سنگین و دروغین دشمنان قرار نگیرند و یقین داشته باشند دولتمردان شبانه ‌روزی با هوشمندی در تلاش هستند تا اثرات تحریم های ظالمانه آمریکا هم پیمانانش، ملت و زندگی آنان را با فشار و سختی مواجه نکنند.
ماموستا محمدی ، همچنین تحرکات اخیر رژیم اشغالگر قدس در ممالک اسلامی را توطئه خطرناک دانست که باید ملت های بیدار و پرسشگر مانع از اجرای مقاصد شوم آنان شوند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های نماز با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان که به وظایف قانونی خود در قبال مردم عمل نمی کنند، گفت: این ملت صبور و نجیب شایسته خدمت هستند و نباید بگذاریم کسانی که اعتقادی به خدمت دارند صندلی های مدیریت را در چنین شرایط مهمی داشته باشند.
ماموستا محمدی ، همچنین قلوب عاری از کینه و نفرت را شایسته فرد مسلمان دانست و آنان را از کینه و نفاق بر حذر داشت.
او توکل و اعتماد به پروردگار را در قلوب مطمئن نشانه سلامتی ایمان دانست و گفت: ریشه بسیاری از نابسامانی ها و فتنه ها را در قلوب آکنده از شرک و تزلزل برخی‌ها باید جستجو کرد که خود را در مقابل اراده و خواست پروردگار قرار می دهند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.