به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با بیان اینکه پیاده روی بزرگ اربعین امسال از سوی رسانه های دنیا بایکوت خبری شد ، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که حضور مسلمانان در این راهپیمایی ، قرار گرفتن در برابر جبهه کفر و باطل و بزرگداشت آن نیز تقویت شئونات اسلامی و یاداور حرکت جهانی مهدی موعود (عج) است.
وی اظهارداشت : دشمنان اسلام با تلاش ابلهانه ، سعی کردند از حضور مردم در آئین راهپیمایی اربعین حسینی جلوگیری کنند و این همایش عظیم را کمرنگ جلوه دهند غافل از اینکه اربعین ریشه در تاریخ دارد و هیچ توطئه ای نمی تواند از عشق و ارادات مردم به خداندان اهل بیت عصمت و طهارت کم کند.
امام جمعه موقت قصرشیرین بیان کرد: اربعین حسینی نه تنها متعلق به مسلمانان بلکه به همه آزادیخواهان جهان تعلق دارد و در این اجتماع دیدیم که هزاران انسان از سراسر دنیا از هر دین و مسلکی در آن حضور یافتند.
حجت الاسلام شامحمدی در ادامه با بزرگداشت 13 آبان ، این روز را از روزهای مهم تاریخ انقلاب بیان کرد که سبب عظمت و استقلال سیاسی ملت شد.
وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان ، یک اقدام عقلایی و انقلابی بود و دست استکبار را از این کشور کوتاه کرد ، گفت: اقدام های خصمانه دشمن نتوانسته ملت ایران را در دستیابی به هدف خود ناکام بگذارد.
وی ادامه داد: انقلاب ما با درایت رهبر معظم انقلاب و با پشتیبانی مردم در برابر ابرقدرت ها ایستادگی می کند و پیروزی نهایی نیز با ملت بزرگ ایران اسلامی است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.