به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اولین سالگرد زلزله غرب استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تهدیدهای دشمن باید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شکلی باشکوه برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران برای انقلاب هزینه های بسیاری داده است، گفت: باید به نحوی برنامه ریزی کنیم که جوانان نسل جدید بداند انقلاب مسیر درست را طی کرده است و نسبت به آینده آن امیدوار باشند.
معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید فرصتی باشد برای افزایش انسجام ملی گفت: باید اعتماد و رضایت مندی مردم را بالا ببریم تا مردم احساس کنند رفتار و گفتار خادمان آن ها صداقت دارد.
الهی تبار ، با بیان اینکه باید با مردم صادقانه صحبت کنیم و خدمات را ارائه دهیم، اظهار داشت: تمام دستگاه های باید به شکلی هنرمندانه و اثرگذار آمار عملکردی حوزه خود را به سمع و نظر مردم برسانند.
وی فضای مجاری را یک ظرفیت دانست و گفت: اگر به خوبی از این ظرفیت استفاده نکنیم دشمنان برای لطمه زدن و مقابله با ما از آن استفاده خواهند کرد و امروز می بینیم که دشمنان ما با استفاده از این فضای در حال راه انداختن جنگ روانی علیه ما هستند.
معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها برای بیان کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم، افزود: بزرگترین و طولانی ترین جنگ به ایران تحمیل شد اما برخلاف حکومت های پیشین جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد حتی یک وجب از خاک ایران جدا شود.
الهی تبار توضیح داد: تمام دستگاه ها باید کار معرفی دستاوردهای انقلاب را شروع و فضای رسانه ای را متاثر از عملکرد خود قرار دهند.
وی با اعلام اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب تشکیل خواهد شد، گفت: دستگاه های اجرایی مادر به عنوان محور کار و به دبیری سازمان برنامه و بودجه استان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب هر بخش باید حداقل چهل دستاورد شاخص خود را در معرض دید عمومی قرار دهد.

** اقدام های انجام شده در زلزله منعکس شود
الهی تبار در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با به در پیش بودن سالگرد زلزله کرمانشاه گفت: تمام خدمات و اقدام هایی که دستگاه های اجرایی داشتند در اختیار مجموعه ای که در استانداری شکل گرفته است قرار دهند.
وی افزود: در بحث زلزله غرب استان کرمانشاه تمام دستگاه های اجرایی و نیروهای آن ها با تمام توان وارد میدان شدند و برای کمک به زلزله زدگان دست به اقدام زدند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: بزرگترین دغده هایی که در این زلزله وجود داشت سلامت مردم و مشکلات بهداشتی آنان بود که تلاش های شبانه روزی انجام شده مشکلی جدی در این زمینه رخ نداد.
الهی تبار ادامه داد: ما امروز می بینیم که آسیب های اجتماعی در مناطق زلزله زده نسبت به پیش از زلزله به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده است.
وی در ادامه گفت: رسانه ملی در زلزله سال گذشته غرب استان کرمانشاه به جای اینکه همراه ما باشد، در یکی 2 مورد حرکت های بدی را انجام داد.

** 13 آبان امسال متفاوت است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود به در پیش بودن سالروز 13 آبان اشاره کرد و گفت: یاد امام راحل در مقابله با استبداد و قوانین تحمیلی نظام سلطه در طول تاریخ زنده خواهند ماند.
الهی تبار ، با بیان اینکه حدود 36 هزار دانش آموزان در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، اظهارداشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان نماد مبارزه با اسکتبار توسط جوانان ایرانی است.
وی ادامه داد: ممکن است نقدهایی نسبت موضوع تسخیر لانه جاسوسی وجود داشته باشد اما هر موضوعی را باید در شرایط مکانی و زمانی خود مورد بررسی قرار دهیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه 13 آبان ماه امسال رنگ و بوی دیگری خواهد داشت، گفت: از مردم و مسئولان می خواهم که 13 آبان امسال را متفاوت تر از سال های قبل برگزار کنند.
الهی تبار تصریح کرد: اگر در سال های گذشته به عنوان روز دانش آموز، تنها دانش آموزان به میدان می آمدند امروز تمام مردم به میدان می آیند و نشان می دهند که قدرت نظام جمهوری اسلامی بر گرفته از قدرت مردم است.
وی به اقدام های اخیر آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: خروج از برجام، مسدود کردن حساب ها و ایجاد تحریم های جدید به معنی مقابله با ملت ایران است؛ امروز آمریکا جنگ روانی و اقتصادی علیه ایران راه انداخته است تا آستانه تحمل ملت ایران را کاهش دهد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم ایران تجربه شیرینی از نظام استکبار ندارند، عنوان کرد: گروهک هایی که با هدایت امریکا بعد از انقلاب راه افتادند و بهترین عزیزان ایران اسلامی را از ما گرفتند، امروز نیز به کاخ سفید پناه برده اند.
الهی تبار گفت: زمانی که وزیر خارجه آمریکا اعلام می کند ما به دنبال خشکاندن نظام جمهوری اسلامی ایران هستنیم، تکلیف ما با این نظام استکباری مشخص است.
وی همچنین به موضوع تردد زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه اشاره کرد و اظهارداشت: با توجه به اینکه موج برگشت زائران اربعین حسینی را در استان کرمانشاه در پیش داریم، دستگاه های اجرایی استان خدمات رسانی خود را تا پایان بازگشت زائران انجام خواهند داد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.