شهاب نادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای بند الف ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تعیین مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور جبران عقب ماندگی استانهای مرزی ، این مناطق باید از این فوق العاده مناطق جنگی برخوردار شوند
نماینده مردم پاوه و اورامانات با بیان اینکه این قانون در استان های بوشهر و ایلام اجرایی شده و کارکنان دولت از مزایای آن برخوردارشده اند ، گفت نمی دانم چرا در استان کرمانشاه به قانون تمکین نمی شود.
نادری از استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خواست تا ضمن ورود به این موضوع دستور لازم را برای اجرای این قانون به مدیران استان ابلاغ نمایند.
نماینده مردم پاوه و اورامانات افزود: مردم غیور و مرزدار ما در شهرستانهای پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب هنوز از مزایای این قانون بهره مند نشده اند.
وی گفت: مردم این شهرستانها در دوران دفاع مقدس از جان و مال خود برای حفاظت از کیان اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی مایه گذاشتند و امروز حق دارند از این مزایا بهره مند شوند.
نادری با اشاره به نارضایتی مردم این شهرستانهای مرزی گفت: بنده با بررسی این موضوع متوجه شدم که دلیل عدم اجرای قانون مناطق جنگی مشمول نبودن کارکنان ادارات کل در مرکز استان است.
وی تصریح کرد: بنده از جناب آقای بازوند استاندار کرمانشاه تقاضا دارم دستور لازم را برای این موضوع و اجرایی شدن قانون مناطق جنگی اعلام نمایند.
نماینده مردم پاوه و اورامانات تصریح کرد: مقاومت برای اجرای این مصوبه مقابله صریح با قانون است و به طور قطع پیگرد قانونی خواهد داشت لذا از مدیران کل استان درخواست داریم بیش از این در مقابل اجرای این مصوبه قانونی مقاومت نکنند.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.