به گزارش ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان روانسر افزود: آنچه که نیروی انظامی همیشه به دنبال آن بوده است ارتباط و هم افزایی درست و اصولی با دستگاه ها و نهادهای مختلف، مردم و متنفذین جامعه است.
وی تصریح کرد: اگر ارتباط و کارکرد مناسبی در بین اقشار مختلف مردم، نهادها و نیروی انتظامی وجود داشته باشد، افزایش ضریب امنیت و کاهش آسیب ها و معضلات را به دنبال خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارتباط و صمیمیت موجب پیشبرد امور خواهد شد اظهار داشت: باید احترام به مردم و در خدمت مردم بودن در اولویت های فعالیت های ناجا باشد و خوشبختانه همکاری مردم و متنفذین در روانسر با نیروی انتظامی ستودنی است.
سردار امان اللهی اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده بخش گسترده ای از امنیت، ماموریت ها و خدمات متنوع و زیادی دارد و همه افراد و اقشار نیازمند حضور و خدمات این نیرو هستند.
وی ادامه داد: میانگین به طور ماهانه 100 هزار در خواست از طریق سامانه های تلفنی پلیس در سطح استان ثبت می شود که برای رسیدگی به آنها و به نتیجه رساندن این ماموریت ها، زمان و پیگیری فراوانی لازم است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: هم افزایی و همدلی خوبی میان دستگاه های امنیتی، قضایی و نظامی و انتظامی استان حکمفرما است و عزم جدی در مقابله با تهدیدات وجود دارد.
وی اضافه کرد: استان کرمانشاه به دلایل مختلفی از دیرباز مورد تهدیدات بیرونی دشمنان انقلاب اسلامی بوده اما با وحدت و یکپارچگی و وفاداری مردم به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی همه این تهدیدات و دشمنی ها خنثی شده است.
فرماندار شهرستان روانسر نیز در ادامه این مراسم گفت: امروزه شاهد تحول شگرفی در مفهوم امنیت انسانی هستیم و این مسئولیت بزرگ بر عهده نیروی انتظامی است.
حسین ویسمرادی افزود: نیروی انتظامی نقش کلیدی در مقابله با تهدیدات را دارد و پرورش نیروی انسانی متعهد و کار آمد و مردمدار از مهمترین اقداماتی است که ناجا در این راستا انجام داده است.
وی با بیان اینکه شجاعت و شهامت نیروی انتظامی در هر شرایطی قابل تمجید است تصریح کرد: نیروی انتظامی همچون گذشته نباید از هیاهو، جنجال و جوسازی ها ملتهب شود.
فرماندار روانسر با بیان اینکه نیروهای مخلص و شجاع ناجا همیشه مورد هدف ضد انقلاب بوده ادامه داد: با هماهنگی، صمیمیت و همدلی اعضای شورای تامین شهرستان روانسر شاهد امنیت و آرامش بیشتری در سطح این شهرستان هستیم و آسیب پذیری ها کاهش پیدا کرده است.
ویسمرادی اظهار داشت: مردمی بودن، افزایش کشفیات و کاهش جرایم از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است که خوشبختانه در روانسر نیز محقق شده است.
در پایان این مراسم از خدمات و تلاش های سرهنگ محمد قنبری تقدیر و سرهنگ ایمان مرادی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان روانسر منصوب و معرفی شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.